De beste parkeerapp volgens de Consumentenbond (2018/2019)

Een Nieuwe Look & Feel

3 juli 2020

U heeft wellicht gemerkt dat het een en ander veranderd is. Een fris logo, diepere kleuren, en prettige illustraties.

Maar onze toewijding aan u, onze klanten, zal nooit veranderen en altijd het fundament vormen van wie wij zijn als bedrijf.

Onze nieuwe branding vertegenwoordigd onze waarden en belichaamt onze missie om voor u de betrouwbaarste, gemakkelijkste parkeerervaring te bieden.

branding kernwaarden 3

Ons Logo

branding logo 4

Dit is ons nieuwe logo. We hebben een stap naar voren gezet door een stap naar achter te zetten: alles simpeler maken.

De kleuren zijn dieper en de vormen zijn met zorg herzien. Geen diepte of kleurverloop meer, maar één duidelijke kleur.

Het is het hart van wie wij zijn en staat symbool voor de services die wij u bieden op het gebied van parkeren.

Kleurenpalet

branding kleuren 2

Consistentie staat voor succes. Om deze reden hebben wij ons kleurenpallet opnieuw ontdekt en ontworpen.

Deze kleuren worden doorgevoerd in alle producten en services van SMSParking.

Typografie

branding typografie

Samen met de nieuwe kleuren en het nieuwe logo hebben we er een lettertype bij: Avenir.

Avenir betekent “toekomst” in het Frans; en staat dan ook voor de innovatieve houding die wij als bedrijf aannemen.

Illustraties

Naast de zakelijke sfeer mag er altijd ruimte zijn voor een beetje pret. 

Onze designers hebben een geheel eigen collectie aan illustraties ontworpen die perfect binnen onze stijl passen en een vriendelijke, vertrouwde toon zetten.

Icons

Duidelijkheid en communicatie is essentieel voor elk bedrijf. 

Met behulp van visuele cue’s is het makkelijker om een overzicht te krijgen wanneer er veel informatie wordt vertoond. 

Om deze reden wij dan een geheel eigen collectie aan icoontjes.

© SMSParking B.V. (2023) Alle rechten voorbehouden.